Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zbieramy za szkołą od strony portierni (boczna klatka schodowa) w wyznaczonych godzinach:
7 października (poniedziałek) – 7.45-8.00 oraz 15.00-18.00
8 października (wtorek) – 7.45- 8.00 oraz 15-18.00
9 października (środa) – 7.45-8.00 oraz 15- 18.00
Przyniesione elektrośmieci będą na bieżąco zapisywane przez dyżurujących uczniów. Chcemy je przechować w szkole, ponieważ część sprzętu jest zabierana i nie zgadza się ilość dostarczonych elektrośmieci. Jeśli ktoś chciałby wykorzystać jakieś urządzenie, dać im „drugie życie”- proszę poinformować dyżurnych.
„Niniejszy materiał powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW w Białystoku z Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej część 2) Fundusz Ekologii”